حمله نظامیان صهیونیست با بمب دودزا به تجمع لبنانی‌ها

کدخبر: ۲۸۶۱۲۷
اقتصادنیوز: ارتش لبنان اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن جوانان لبنانی که در اطراف دیوار حائل تجمع کرده بودند، از بمب‌های صوتی و دودزا استفاده کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سایت النشره نوشت، ارتش لبنان اعلام کرد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی دو بمب صوتی را به سمت تعدادی از جوانانی که در مجاورت گذرگاه فاطمه در منطقه مرزی نزدیک روستای کفرکلا تجمع کرده بودند، شلیک کردند.

گشت ارتش لبنان وارد این منطقه شده و مشغول پیگیری این اتفاق با هماهنگی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان است.

ارتش رژیم صهیونیستی درصدد تکمیل ایجاد ستون‌های آهنی و برج‌های مراقبتی در اطراف دیوار حائلی بود که اخیرا برای جدا کردن خاک لبنان از اسرائیل ایجاد کرده است. نیروهای صهیونیستی تصاویر امام موسی صدر و تعدادی از شهدای عضو جنبش أمل را که روی دیوار نصب شده بودند، شکستند. این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی موجب خشم جوانان حامی این جنبش و ساکنان و تجمع آن‌ها در مقابل این دیوار شد که به دنبال آن ارتش رژیم صهیونیستی از بمب‌های دودزا برای متفرق کردن آن‌ها استفاده کرد.

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی دستگاه جاسوسی الکترونیکی را که در داخل خاک لبنان در شهرک النمیریه واقع در استان النبطیه مخفی کرده بود، منفجر کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید