سرنوشت تلخ خودروهای لوکس فراری +تصاویر

کدخبر: ۲۸۶۲۷۷
اقتصاد نیوز:چندین خودروی فراری که این روز‌ها داشتن یکی از آن‌ها آرزوی هر جوان علاقمند به خودرو است در باغ‌های آمریکا رها شده است.
سرنوشت تلخ خودروهای لوکس فراری +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ایالت متحده آمریکا بیش از ۱۰ خودروی فراری در رنگ‌های مختلف بدون صاحب زیر آسمان و بدون سرپناه کشف شده است. در واقع سرنوشت این خودرو‌ها بسیار غم انگیزاند. این مجموعه مونتاژ شده بخشی از ثروت یک آمریکایی است که نام او فاش نشد. او در ابتدا نمایشگاهی از شورولت کوروت برگزار کرد که شامل ۲۰ خودرو از شرکت‌های اتومبیل‌سازی لوکس اروپایی، چون لامبورگینی، لوتوس، رولز رویس، پورشه و فراری بود. پس از چندین سال تنها ۱۳ خودرو نادر از شرکت فراری باقی ماند.

مدل‌های محبوبی، چون Mondial، i 400 Grand Tourrer، 328، 348، 308 Testarossa مشاهده می‌شود. یک اتفاق غیرمنتظره سرنوشت تلخی را برای این فراری‌ها رقم زد. در سال ۲۰۱۱ صاحب خودرو‌ها به شدت بیمار شد و نمی‌توانست به تنهایی خودرو‌ها را جمع آوری کند. وضعیت او به شدت رو به وخامت رفت، بنابراین از دوستش خواست تا خودرو‌ها در گاراژ او نگهداری شود.

اما دوستش بدلیل شرایط بد مالی مجبور به فروش گاراژ و تخلیه آن شد؛ بنابراین خودرو‌ها را در فضایی باز در یکی از باغ‌های ایالت آمریکا رها کرد. این خودرو‌های لوکس زیر نور آفتاب و بارش باران بدون محافظ رو به فرسایش رفتند و اوراقچی‌ها هم بخش‌هایی از این خودرو‌ها را بردند تا اینکه به این حال و روز در آمدند. اکنون پس از کشف این اتومبیل‌ها توسط مسئولان، معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

cBps5aGv4vXJ

tlb9WA66Sbf0

wcPSCTUqDXzu

6QSGQuepM6uS

fOxSaJawFpmD

UdSJycPRDZ2N

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید