نجفی: به قم رفتم تا خودکشی کنم

کدخبر: ۲۸۶۴۴۸
اقتصادنیوز؛ محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران درباره رفتنش به قم پس از ارتکاب به قتل گفت: بعد از حادثه، سر خاک پدر و پدربزرگم رفتم که خود را بکشم؛ اما زمانی که با خود فکر کردم به این نتیجه رسیدم که قانون راه بهتری است و تصمیم گرفتم که خود را معرفی کنم.
نجفی: به قم رفتم تا خودکشی کنم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل فارس؛ محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که امروز چهارشنبه در پی اعتراف به قتل همسر دوم خود برای انجام بازپرسی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، اظهار داشت: مهریه همسرم ١٣٦٢ سکه بود و هر چقدر اصرار می‌کردم که از یکدیگر جدا شویم، قبول نمی‌کرد.

وی افزود: یک نهاد تماس‌های مرا شنود می‌کرد و در اختیار همسرم قرار می‌داد که در این خصوص شکایت کردم، اما این موضوع انگیزه قتل نبوده است.

متهم گفت: از وقتی که به عقد من درآمد از اردیبهشت پارسال تا دیروز مسائل ناموسی نداشتیم، اما تهدید ناموسی زیاد می‌کرد و یکی از اصلی‌ترین مسائل دعوای ما همین موضوع بود. هر وقت صحبت از طلاق می‌کردیم، شروع به شکستن وسایل خانه می‌کرد و با کارد حمله می‌کرد.

نجفی افزود: این اواخر گفتم من حاضرم هر چه دارم بدهم تا مهریه‌ات را پرداخت کنم اما می گفت می خواهم کاری کنم که از زندگی بیزار شوی.

شهردار پیشین تهران گفت: من به قصد کشتن نرفتم و می خواستم بترسانمش.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک