تغییرات جدید در اینستاگرام

کدخبر: ۲۸۶۶۰۹
اقتصاد نیوز:اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام از تغییر در اولویت و ترتیب نمایش استیکر خبر داد.
تغییرات جدید در اینستاگرام

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا، شبکه اجتماعی اینستاگرام که یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های کاربران در فضای مجازی و اینترنت به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر به منظور رقابت با سایر اپلیکیشن‌های مشابه سعی دارد هرازگاهی قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم خود بیفزاید.

حالا بر اساس تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت mashable، اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که ترتیب نمایش استیکرها در استوری های این اپلیکیشن دستخوش تغییر و تحولات جدیدی خواهد شد.

پیش‌تر نیز مت ناوارا، به عنوان یکی از کارشناسان فعال در حوزه شبکه‌های اجتماعی با انتشار یک تصویر اسکرین‌شات در صفحه کاربری خود در توئیتر از تغییراتی که در پلتفرم استوری اینستاگرام به وجود خواهد آمد، گفته و ذکر کرده بود که احتمالاً ترتیب استیکرهای موجود در بخش استوری نظیر موسیقی و مکان جغرافیایی تغییر خواهد کرد.

وی همچنین از احتمال افزودن استیکرهای جدید و برخی قابلیت‌های جدید به بخش استوری اینستاگرام خبر داده است.

شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید