له شدن یک زن در دستگاه فشرده‌سازی پلاستیک

کدخبر: ۲۸۶۶۱۸
اقتصاد نیوز:بر اثر گیرکردن لباس خانمی در بین دستگاه فشرده‌سازی ضایعات پلاستیک در نیشابور، این خانم به شکل دردناکی جان خود را از دست داد.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، بر اثر گیرکردن لباس خانمی در بین دستگاه فشرده‌سازی ضایعات پلاستیک در نیشابور، این خانم به شکل دردناکی جان خود را از دست داد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: صبح امروز حادثه گیر کردن لباس خانمی در بین دستگاه فشرده سازی ضایعات پلاستیک در یک انبار ضایعات واقع در روستای بوجخک این شهرستان به سامانه 125 اعلام شد.

سید مهدی حسینی افزود: بلافاصله یک تیم از نجاتگران ایستگاه مرکزی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه زمانی رخ داده بود که لباس این خانم در هنگام کار به دستگاه گاردن گیر کرده و وی را به سمت خود کشیده بود که با رسیدن آتش نشانان، مشاهده کردند که این خانم در بین گاردن دستگاه گیر کرده است.

حسینی بابیان اینکه بلافاصله عملیات رها سازی این خانم از بین دستگاه آغاز شد، گفت: مصدوم پس از رها سازی تحویل نیروهای اورژانس 115 شد که متاسفانه وی پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده فوت کرد.

رئیس آتش نشانی گفت : هنگام کار با دستگاه هایی که قطعات متحرک دارند حتما باید نکات ایمنی رعایت شود و حتی الامکان روی این قطعات محافظ نصب شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید