درگیری فیزیکی نماینده مجلس و مدیرکل صداوسیما

کدخبر: ۲۸۶۶۶۲
​اقتصاد نیوز:مشاجره لفظی بین نمایندگان کردستان در مجلس با مدیرکل صدا و سیمای استان منجر به درگیری فیزیکی بین نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل صداوسیما شد.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از فارس ، براساس گزارش یک منبع موثق، در جلسه‌ای که تمامی مسوولان ارشد استان کردستان حضور داشتند، درگیری لفظی بین ابولقاسم امان‌اللهی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان و مجمع نمایندگان استان صورت گرفته بود.

سیداحسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران و علیمحمد مرادی نماینده قروه و دهگلان نیز نسبت سخنان مدیرکل صداوسیمای استان واکنش نشان دادند.

یکی از نمایندگان مجلس هم ضمن ابراز ناراحتی از سخنان مدیرکل صداوسیما، گفت: توهین به نمایندگان مجلس، توهین به مردم استان است چرا که نمایندگان مجلس برایند آرای مردم هستند.

این نماینده مجلس به خبرنگار فارس گفت: استمرار درگیری لفظی منجر به به درگیری فیزیکی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در خصوص درگیری و مشاجره لفظی نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار داشت: ساعت ۱۸ چهارشنبه هشتم خرداد، بنا به دعوت آیت‌الله حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان جلسه هم‌اندیشی با حضور استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس خبرگان و تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

حسین خوش‌اقبال افزود: با توجه به عنایت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار نسبت به رفع مشکلات کردستان و لزوم هماهنگی و همگرایی بین مدیران مباحثی در خصوص مشکلات استان و لزوم هماهنگی و همگرایی مدیران در این جلسه مطرح شد.

خوش‌اقبال اضافه کرد: همه اعضا در این نشست بر مؤثر بودن اینگونه نشست‌ها و تداوم آن با هدف بررسی مشکلات استان به صورت موردی و عملیاتی تاکید داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: بعد از اتمام جلسه رسمی، اختلاف نظرهایی بین تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در خصوص شیوه اجرایی فعالیت‌ها این رسانه در سطح استان به وجود آمد که موجب مشاجره لفظی تندی بین آنها شد.

وی یادآور شد: بدون شک اختلاف‌نظرها امری طبیعی است لیکن با صبوری و تحمل بیشتر می‌تواند نتایج بهتری داشته و موجب رشد و توسعه استان کردستان شود بخصوص در شرایطی که وحدت و یکپارچگی میان مسئولان می‌تواند در رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف استان مؤثر باشد.

وی اذعان کرد: در نهایت نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار این استان ضمن تاکید بر همراهی و همدلی بین اعضا و تلاش هماهنگ برای رفع مشکلات استان همه اعضا را به آرامش و برادری دعوت کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید