سخنگوی قوه قضاییه: درباره ارتباط همسر نجفی با نهادهای امنیتی قرائنی وجود ندارد

کدخبر: ۲۸۶۶۹۲
اقتصادنیوز: اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره ارتباط میترا استاد (همسر محمدعلی نجفی) با نهادهای امنیتی گفت: اولا در این ارتباط قرائنی وجود ندارد؛ ضمن اینکه چیزی که الان رسیدگی می‌کنیم پرونده قتل است و فعلا مسئولیت‌مان این است که تکلیف پرونده قتل را روشن کنیم و به سایر زوایای پرونده در فرصت بعدی رسیدگی خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده محمدعلی نجفی گفت: ما تاکید کرده‌ایم که به این پرونده هم با دقت رسیدگی شود و هم به لحاظ جریحه‌دار شدن احساسات مردم و جامعه و بازتابی که پیدا کرده، ضمن دقت با سرعت هم رسیدگی شود.

غلامحسین اسماعیلی به ایلنا گفت: ما بنای این را نداریم که دقت را فدای سرعت یا سرعت را فدای دقت کنیم. بایستی تمام ابعاد این پرونده دقیقا روشن شود و با روشن شدن پرونده قاضی پرونده اظهارنظر قضایی خود را انجام خواهد داد.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره ارتباط میترا استاد (همسر محمدعلی نجفی) با نهادهای امنیتی گفت: اولا در این ارتباط قرائنی وجود ندارد؛ ضمن اینکه چیزی که الان رسیدگی می‌کنیم پرونده قتل است و فعلا مسئولیت‌مان این است که تکلیف پرونده قتل را روشن کنیم و به سایر زوایای پرونده در فرصت بعدی رسیدگی خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید