سقوط دردناک یک انسان از هواپیمای در حال پرواز ! +عکس

کدخبر: ۲۸۶۸۹۶
اقتصاد نیوز:گاهی برخی تصاویر به شکل تصادفی ثبت می‌شوند، اما تا سال‌ها بعد به شدت اثر گذارند. ماجرای تصویر ضمیمه این مطلب نیز یکی از همین موارد است.
سقوط دردناک یک انسان از هواپیمای در حال پرواز ! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از انتخاب، نوجوان‌ها معمولا اهل چالش و مایل هستند مرتب تجربه کسب کنند. یکی از اقدامات جیب و مرگبار معاصر را می‌توان اقدام یک پسر ۱۴ ساله دانست که در فرودگاه سیدنی به کام مرگ کشیده شد. این پسر ۱۴ ساله در یکی از چرخ‌های هواپیما پنهان شد. او تصور می‌کرد می‌تواند با این روش از مرز خارج شود و سفری مهیج را آغاز کند، غافل از این که چنین کاری باعث مرگ وی می‌شود.

همانطور که می‌توان حدس زد به محض تیک آف هواپیما، این نوجوان کشته شد. اما این عکس کمیاب و دردناک چگونه گرفته شد؟ یک عکاس آماتور، بی خبر از همه جا در حال عکاسی بود که حین عکاسی خود به شکل تصادفی تصویری از نوجوان مذکور که کیت ساپسفورد، نام داشت گرفت.

عکاس آماتور استرالیایی؛ جان گیلپین، عکس‌هایی از هواپیما را ثبت کرده بود که بین این عکس‌ها عکس سقوط کیت نیز وجود داشت. نکته شوک آور این بود که تا زمان چاپ عکس ها، جان از عکسی که ثبت کرده بود بی خبر بود. این عکس‌ها هفته بعد توسط مجله لایف خریداری و چاپ شد.

سقوط از هواپیمای در حال حرکت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید