آزادی 217 زندانی زنجانی طی یک سال گذشته

کدخبر: ۲۸۶۹۵۳
اقتصادنیوز: مدیرعامل ستاد دیه استان زنجان گفت: با کمک‌های خیرین و ستاد دیه استان طی جشن گلریزان سال قبل تا امسال 217 زندانی آزاد شده است.

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علی خلجی اظهار کرد: ستاد دیه استان با همکاری اداره کل زندان‌های استان زنجان طی ماه رمضان جشن گلریزان برگزار می‌کند.

مدیرعامل ستاد دیه استان زنجان با بیان اینکه جشن گلریزان در راستای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می‌شود، تصریح کرد: اکثر زندانیان جرائم غیرعمد زندانهای استان را افراد بی بضاعت و نیازمند تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه امسال نیز جشن گلریزان آزادسازی زندانیان از آغاز ماه رمضان در حال برگزاری است، اضافه کرد: در شهرستان ماهنشان جشن گلریزان ساعت 16 تا 18 در سالن شهید آوینی و در شهرستان سلطانیه روز  27 رمضان از ساعت 18 تا  20 در سالن علامه حلی برگزار می‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان زنجان با اشاره به اینکه از جشن گلریزان سال قبل تاکنون 217 زندانی در استان زنجان آزاد شده است، تصریح کرد: در همین راستا 83 نفر نیز از طریق ماه عسل آزاد شدند.

وی تصریح کرد: فقط در جشن گلریزان امسال شهر زنجان 16 زندانی زنجانی آزاد شده و به آغوش خانواده‌‎های خود بازگشتند.

خلجی با اشاره به اینکه شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ ستاد دیه استان در بانک ملی برای دریافت کمک‌های مردمی است، گفت: همه کمک‌های جمع‌آوری شده صرفا برای آزادی زندانیان مهریه نفقه، تصادفات، حوادث کارگاهی و بدهکاران مالی نیازمند هزینه می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید