راه اندازی ایستگاه مترو در نمایشگاه بین‌المللی

کدخبر: ۲۸۷۲۰۷
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از تاسیس ایستگاه مترو در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ «بهمن حسین‌زاده» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در این زمینه توضیح داد: ما این درخواست را با شهرداری تهران مطرح کردیم و شورای شهر نیز توافق لازم را داشته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر به‌دنبال جانمایی مناسب برای ایستگاه نمایشگاه بین‌المللی هستیم.
حسین زاده با اشاره به مذاکرات انجام شده اظهار داشت: همکاران ما یک گروه سرمایه‌گذار خارجی به شهرداری تهران را معرفی کردند و قرار شد طرح تجاری (بیزینس پلن) مشارکت آنها تدوین و به مسئولان شهرداری ارائه شود.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مترو و شورای شهر تهران آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و مطالعات برای اجرایی شدن این موضوع در حال انجام است.
وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی و مردم این منطقه نباید از این امکان محروم شوند، گفت: چرا باید به این دلیل که قبلاً عده‌ای چشم بد به زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی داشتند، مردم این منطقه از نعمت مترو محروم شوند؟
حسین زاده با بیان اینکه به‌دنبال اجرایی کردن هرچه سریعتر احداث ایستگاه مترو در محوطه نمایشگاه بین‌المللی تهران است، گفت: ما به‌دنبال رسیدن مترو به نمایشگاه بین‌المللی تهران هستیم و حاضریم حتی بخشی از هزینه‌های آن را نیز متقبل شویم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید