ترافیک سنگین در ورودی شهرهای شمال

کدخبر: ۲۸۷۳۵۷
مسافران و گردشگرانی که پس از اقامه نماز عصر در محل سکونت خود از جمله تهران سفرشان را برای گذران چهار روز تعطیلات پیوسته عید فطر به مازندران آغاز کردند ، همزمان با غروب آفتاب و رسیدن به اذان مغرب به مقصد خود نزدیک شده و به همین دلیل هم ورودی های شهرهای مازندران شامگاه سه شنبه با ترافیک سنگین مواجه شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ترافیک محورهای اصلی مازندران که عصر امروز سنگین و فوق سنگین اعلام شده بود تا حدودی اکنون فروکش کرده ولی حجم ورودی خودروها به بیشتر شهرهای ساحلی استان سنگین و در برخی مناطق نیمه سنگین شده است.

با توجه به اینکه بیشتر مازندرانی های شهرنشین هم تعطیلات عید فطر را به مناطق ییلاقی یا روستاها می روند، با اذان مغرب سه شنبه تمامی جاده های درون شهری مازندران دارای بار ترافیکی پرحجم شده است.

شاهدان عینی می گویند که در حال حاضر ترافیک در ورود محورهای اصلی مازندران از جمله سوادکوه و هراز سنگین شده است و در برخی مسیرها از جمله ورودی شهرهای قائمشهر، زیراب، شیرگاه و پل سفید طول ترافیک به چند کیلومتر می رسد.

پیش بینی شرایط جوی آفتابی و دریای آرام طی تعطیلات عید فطر تا پایان هفته باعث شده تا بسیاری از مسافران برای تعطیلات چهار روزه خود به مازندران سفر بکنند.

مرکز مدیریت راههای مازندران هم در خصوص وضعیت راههای استان اعلام کرد: ترافیک در محور هراز از منطقه پلور تا بایجان به صورت مقطعی نیمه سنگین و سنگین و در محدوده سه راهی چلاو این محور نیمه سنگین است.

این مرکز گزارش داد: جاده کندوان، مسیر جنوب به شمال محدوده تونل کندوان تا سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین تا سنگین دارد.

ترافیک محور سوادکوه از منطقه دوآب تا پل سفیدنیمه سنگین و ورودی شهرهای مازندران نیز ترافیک سنگین است.

مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در جاده کیاسر را که به استان سمنان منتهی می شود در محدوده هولار تا تاکام پرحجم و نیمه سنگین توصیف کرد.

این مرکز همچنین اعلام کرد: برای تخلیه بار ترافیکی در جاده کندوان تردد در محدوده مرزن آباد به کرج ممنوع است.

پلیس راه مازندران هم با استقرار نیروهای خود در ورودی شهرهای استان کنترل وضعیت راهها را اعمال می کند.

همچنین پلیس راه برای خارج کردن ترافیک درجاده ها مبادرت به بستن موقتی جاده می کند تا بار ترافیکی مسیرهای ورودی استان کم شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید