آخرین وضعیت جاده های هراز و چالوس

کدخبر: ۲۸۷۵۰۳
اقتصاد نیوز: رییس پلیس راه مازندران از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در جاده‌های هراز و چالوس با گذشت سه روز از تعطیلات خبر داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد انواع وسیله نقلیه در برخی جاده‌های هراز و چالوس از جنوب به شمال پر حجم و نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه از لحاظ جوی آسمان استان آفتابی و سطح جاده‌ها خشک است، افزود: آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون رفت و امد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز، سوادکوه و چالوس تا پایان تعطیلات ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: برای کاهش بار ترافیکی و روان سازی آمد وشد خودرو‌ها عصر فردا جاده‌های چالوس از مرزن آباد به کرج و هراز از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید