پالیتیکو خبر داد؛

عزم «نانسی پلوسی» برای به زندان انداختن دونالدترامپ

کدخبر: ۲۸۷۵۶۰
اقتصادنیوز؛ پایگاه خبری پالیتیکو گزارش داد که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن مخالفت با درخواست برخی چهره‌های دموکرات برای آغاز روند استیضاح دونالد ترامپ، در جمع آن‌ها دلیل مخالفتش با استیضاح را غیرمؤثر بودن آن دانسته و عنوان کرده است که می‌خواهد با پایان ریاست‌جمهوری ترامپ، وی را بخاطر جرایمش به زندان بیاندازد.
عزم «نانسی پلوسی» برای به زندان انداختن دونالدترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا طبق گزارش یک پایگاه آمریکایی به صورت خصوصی به دموکراتهای ارشد گفته که دوست دارد شاهد به زندان افتادن دونالد ترامپ باشد.

پایگاه آمریکایی پالیتیکو به نقل از چند منبع گزارش کرد: نانسی پلوسی این اظهارات را طی نشستی در سه شنبه شب با جرلود ندلر، رئیس کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا و دیگر دموکراتهای ارشد رهبری کننده تحقیقات علیه کاخ سفید مطرح کرده است.

در این نشست ظاهراً ندلر ،پلوسی را تحت فشار قرار داده برای این که اجازه دهد کمیته تحت امرش تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ را آغاز کنند. اما پلوسی با آن مخالفت کرده است.

طبق گزارش پالیتیکو، پلوسی گفته است من نمی‌خواهم ببینم که ترامپ استیضاح می‌شود می‌خواهم شاهد به زندان افتادنش باشم.

دفتر پلوسی بعد از افشای این گزارش به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

ندلر روز چهارشنبه به سی‌ان‌ان گفت: شرایط برای آغاز تحقیقات استیضاح علیه ترامپ خیلی خوب است اما در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که حمایت لازم برای آن موجود باشد.

پلوسی همچنین به خبرنگاران در روز چهارشنبه گفته است ما دقیقاً می‌دانیم در چه مسیری قرار داریم و دقیقاً می‌دانیم باید چه اقداماتی را اتخاذ کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید