«ناصری» ریاست منطقه ویژه اقتصادی مهران را رد کرد

کدخبر: ۲۸۷۵۸۸
اقتصادنیوز: «ناصری» ریاست منطقه ویژه اقتصادی مهران را رد کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، قاسم سلیمانی دشتکی  استاندار ایلام، طی حکمی عبدالصاحب ناصری را به‌عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی مهران منصوب کرد ولی امروز وی با انتشار یادداشتی در فضای مجازی از سمت خود استعفا داد.

ناصری دلیل انصراف خود را این چنین عنوان کرد؛

ترجیح عقلانی، اخلاقی و مسئولانه ام این است  که در حوزهٔ تعلیم و تربیت که این روزها سخت به تنگی نفس گرفتار آمده  و در سنگر مدرسه، به خدمتگزاری فرزندان این دیار حرمان دیده، اهتمام بیش از پیش ورزیده و ترجیح می دهم خدمت در خانه را که روزگار به تلخی می گذراند، استمرار ببخشم  و با تمام توان خود را در مرمت آن به‌کار بگیرم. هر چند عرف و آداب اداری در این زمینه، اعلام موضوع از طریق مراجع مربوط است، اما از آنجا که مطلب در فضای عمومی انتشار وسیع یافته و کثیری از آحاد جامعه با ارسال پیام و تماس تلفنی و مراجعهٔ حضوری مرا شرمسار لطف و محبت خویش کرده‌اند، مراتب انصراف خویش را از پذیرش مسوولیت منطقهٔ ویژه اقتصادی مهران اعلام می دارم.

لازم به ذکر است، پیش از وی، منت محمدی عهده‌دار این مسوولیت بوده است.

شهرستان مهران با مساحت ۲۳۹۲ کیلومتر مربع معادل ۱۲ درصد مساحت استان ایلام  را به خود اختصاص داده‌است. این شهرستان از از غرب به کشور عراق محدود شده‌است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید