راز هایی که قاب گوشی درباره شخصیت کاربران می گوید!

کدخبر: ۲۸۷۶۱۱
اقتصاد نیوز:نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد بسیاری از کاربرانی که برای گوشی‌های هوشمند خود قاب نمی‌خرند، سعی دارند نشان بدهند که پولدارند این در حالیست که روانشناسان نظر دیگری در این مورد دارند.
راز هایی که قاب گوشی درباره شخصیت کاربران می گوید!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا، بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند تمایل دارند اولین کاری که بعد از خریداری موبایل انجام می‌دهند، یک قاب و کیس مناسب برای آن تهیه کنند تا علاوه بر افزودن جوانب زیبایی شناسی، موجب افزایش ایمنی گوشی خود نیز شوند.

حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در وب سایت زد دی نت که نتایج تحقیقات و نظرسنجی‌های کارشناسان و روانشناسان فعال در حوزه‌های مربوطه بوده است، نشان می‌دهد آن دسته از کاربرانی که تمایلی به انداختن یک قاب یا کیس برای گوشی خود ندارند، معمولاً از لحاظ مالی نسبت به سایر کاربران ثروتمندتر بوده و به همین دلیل نیز قصد دارند با استفاده نکردن از قاب گوشی، برتری نسبی خود را به سایرین نمایش بدهند و مدعی شوند که در صورت ضربه خوردن به دستگاه، دچار نگرانی نخواهند شد و آنقدر استطاعت مالی دارند که بلافاصله آن را با یک دستگاه جدید جایگزین کنند.

این در حالیست که برخی دیگر از روانشناسان با انجام تحقیقات گسترده بر این باورند که استفاده نکردن از قاب گوشی می‌تواند نشان دهنده سبک زندگی و طرز فکر افراد باشد. به عبارتی دیگر، کاربرانی که از قاب برای گوشی‌های خود استفاده نمی‌کنند، طرز تفکر و نگرش آن‌ها به زندگی به گونه‌ای است که می‌خواهند تنها از لحظه حال لذت ببرند و توجهی به اتفاقات و پیشامدهای احتمالی آینده نمی‌کنند.

اما نظرسنجی‌های متعددی که در کشورهای مختلف جهان صورت گرفته است حاکی از آن است که خیل عظیمی از کاربران بخصوص کاربران خانم، تنها به دلایل زیبایی شناسی و ایجاد تنوع و همچنین ست کردن با لباس خود و نمایش به روز بودن خود، از قاب گوشی استفاده می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید