با این روش مصرف اینترنت در اینستاگرام را کاهش دهید

کدخبر: ۲۸۷۷۳۱
اقتصاد نیوز:مصرف اینترنت در اینستاگرام یکی از دغدغه‌های بزرگ کاربران این شبکه اجتماعی محبوب است. به همین دلیل اینستاگرام در به‌روزرسانی جدید خود قابلیتی را برای کاهش مصرف اینترنت در نظر گرفته است که در ادامه با جزئیات آن آشنا می‌شویم.
با این روش مصرف اینترنت در اینستاگرام را کاهش دهید

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی شناخته می‌شود که بسیاری از کاربران به صورت روزانه تصاویر و ویدیوهای خود را در آن به اشتراک می‌گذارند. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن در آخرین به‌روزرسانی آن قابلیت‌های متعددی را ارائه کرده‌اند که می‌توان از مهم‌ترین آن‌ها به استیکرهای جدید، شرایط خرید در استوری‌ها و به‌روزرسانی رابط کاربری دوربین اشاره کرد. اما در کنار این قابلیت‌ها طراحان گزینه‌ای را برای کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام در نظر گرفته‌اند که بسیار کارآمد خواهد بود.

اگر در اینستاگرام قابلیت Data Saver را فعال کنید، ویدیوهایی که در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذشته می‌شوند به صورت خودکار برایتان بارگزاری نخواهند شد. همچنین در این حالت تصاویر اینستاگرامی نیز با حداقل رزولوشن نمایش داده می‌شوند. چنین قابلیتی باعث می‌شود کاربران بر روی محتوایی که تصمیم دارند آن را ببینید کنترل بیشتری داشته باشند و هم بتوانند میزان مصرف اینترنت در اینستاگرام را کاهش دهند. گفتنی است در این حالت سرعت بارگزاری تصاویر نیز بیشتر از قبل خواهد بود؛‌ چراکه این اپلیکیشن سایر محتواهای جدید را دانلود نمی‌کند.

مصرف اینترنت در اینستاگرام

نحوه فعال‌سازی Data Saver در اینستاگرام

برنامه اینستاگرام را باز کنید، با مراجعه به بخش Settings از منوی آن گزینه Account را انتخاب کرده و سپس در این بخش نیز گزینه Mobile data use که در برخی از گوشی های موبایل به نام Cellular data use است را انتخاب کنید. در این بخش سه گزینه «هرگز»، «فقط با وای فای» و «وای فای + اینترنت موبایل» را مشاهده می‌کنید که می‌توانید بر حسب نیازتان یکی از آنها را برای هر بخش انتخاب نمایید. گفتنی است چنین قابلیتی برای کشورها و کاربرانی فراهم شده است که با کندی اینترنت مواجه‌اند و در روز‌های آتی تمامی کاربران جهان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید