فیلم/ جمله جالب پوتین درباره جنگ تجاری آمریکا و چین

کدخبر: ۲۸۷۷۴۰
اقتصادنیوز؛ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در نشست عمومی همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ و در حالی که شی جین پینگ رئیس جمهوری چین در کنار وی نشسته بود پاسخ متفاوتی به سوال مجری برنامه در خصوص رویکرد مسکو در مقابل جنگ اقتصادی چین و آمریکا داد.
فیلم/ جمله جالب پوتین درباره جنگ تجاری آمریکا و چین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از شهر سن پترزبورگ محل برگزاری بیست و سومین همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ؛ ولادیمیر پوتین با اشاره به ضرب المثلی چینی اظهار داشت: چینی‌ها ضرب المثل خوبی دارند، آنها می‌گویند وقتی دو ببر در دره مبارزه می‌کنند، میمون عاقل به نظاره نشسته و منتظر نتیجه این درگیری می‌ماند که چگونه پایان خواهد یافت.

نشست عمومی همایش اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ در حالی برگزار شده است که درآن رؤسای جمهوری روسیه، چین، بلغارستان و نخست وزیران ارمنستان و اسلواکی حضور دارند.

خانم سوفیکا شواردنادزه مجری این اجلاس است.

همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ از دیروز پنجشنبه با حضور نمایندگانی از بیش از ۱۴۰ کشور از جمله سید ضیا هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) آغاز به کار کرد و ولادیمیر پوتین در نخستین برنامه کاری خود برای شرکت در این همایش، میزبان مدیران رسانه‌های شاخص جهان بود.

در نشست بین المللی دو روزه سن پترزبورگ، ده‌ها کنفرانس اقتصادی و رسانه‌ای برگزار می‌شود و بیش از ۱۴ هزار نفر از جمله مقام‌های ارشد کنونی و پیشین کشورها، سازمان‌های بین المللی و شخصیت‌های مختلف حضور دارند.

رئیس صندوق بین المللی پول و رئیس سازمان ملل ازجمله دیگر مقام‌های عالی شرکت کننده در همایش سن پترزبورگ هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید