پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به سیدحسن نصرالله

کدخبر: ۲۸۷۷۶۹
اقتصادنیوز: حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت خواهر سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را به وی تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، در متن پیام تسلیت سلامی به دبیر کل حزب الله لبنان آمده است: خبرجانسوز در گذشت همشیره گرانقدرتان بانوی عفیفه و صالحه، حاجیه خانم «سیده زکیه عبدالکریم نصرالله» که در زمره همراهان و حامیان حزب الله لبنان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی می‌درخشید، موجب تأسف و اندوه فراوان شد.

اینجانب و آحاد فرماندهان و رزمندگان سلحشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مصیبت جانکاه را به جنابعالی، بیت معظم نصرالله و ملت شریف و مقاوم لبنان تسلیت عرض کرده و از درگاه کبریایی برای آن فقیده سعیده رحمت و مغفرت بی انتهای الهی و برای آن مجاهد اعظم و خستگی ناپذیر و سایر داغدیدگانمعزز صبر و شکیبایی و اجر کثیر طلب می‌کنم.
همچنین محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی نیز در پیامی درگذشت همشیره دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مومنه، رحمت واسعه و همجواری با جد بزرگوارش حضرت فاطمه زهرا (س) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید