راز قدرت و جوانی رونالدو چیست؟

کدخبر: ۲۸۷۹۳۵
اقتصاد نیوز:مسابقه فینال فوتبال لیگ ملت های اروپا امشب بین تیم های ملی پرتغال و هلند برگزار می شود. مهاجم تیم ملی پرتغال قبل از برگزاری این بازی در یک مصاحبه به راز جوانی‌اش اشاره کرد.
راز قدرت و جوانی رونالدو چیست؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا ، تیم ملی فوتبال پرتغال یکشنبه در فینال لیگ ملت‌ها به مصاف هلند می‌رود. به همین خاطر سایت یوفا با کریستیانو رونالدو مصاحبه کرد. ستاره ۳۴ ساله تیم ملی پرتغال درباره راز جوانی‌اش گفت: این موضوع مربوط به نحوه آماده سازی‌ام و روش کار کردنم است. با وجود ۳۴ سال داشتن هنوز احساس خوبی دارم. از همه مهم‌تر مغز انسان است. باید هدفمند و شاد بود. به دوران بازی‌ام ادامه می‌دهم چون معتقدم هنوز کارهای زیادی برای ارائه دارم.

رونالدو پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای پرتغال بازی نکرده بود تا اینکه برای نیمه نهایی لیگ ملت‌ها به تیم ملی دعوت شد. مهاجم یوونتوس اظهار کرد: برای من بازگشت به تیم ملی همیشه یک افتخار است. پرتغال کشور من است و پوشیدن پیراهن این تیم برای من یک افتخار محسوب می‌شود. افزون بر این شرکت در این رقابت‌ها ویژه است و گلزنی در این بازی‌ها لذت‌بخش است.

او در مورد فینال لیگ ملت‌ها گفت: هلند تیم بزرگی است. خیلی خوب بازی می‌کند. آخرین بازی‌های این تیم را دیدم. آنها تیم فوق العاده با بازیکنان بزرگی هستند. در این تیم جوانان و باتجربه‌ها کنار هم قرار دارند و از این رو این تیم قوی‌تر می‌شود. می‌دانم هلند حریف سرسختی برای ما خواهد بود اما برای هر دو تیم این شرایط حکم‌فرماست. فینال‌ها این چنین هستند.

رونالدو درباره سومین فینالش در قاره اروپا با تیم ملی کشورش اظهار کرد: پرتغال کشور من است. خانواده ام پرتغالی هستند و برای همین پوشیدن پیراهن تیم ملی برای من خاص است. زمانی که برای کسب جام تلاش می‌کنید این موضوع ویژه‌تر می‌شود، مانند یورو ۲۰۰۴ و ۲۰۱۶. فینال پیش رو و دو فینال قبلی، سه مسابقه‌ای هستند که امیدوارم از بین آنها دو بار قهرمانی را تجربه کنم. (رونالدو به همراه پرتغال، در یورو ۲۰۱۶ قهرمان شد). مانند تیم ملی در انتظار این اتفاق هستم. ما مثبت اندیش هستیم. در خانه بازی می‌کنیم. امیدوارم جو خوبی در ورزشگاه برقرار باشد و فضا مثبت باشد تا به ما هم انتقال یابد. همه می‌توانند اعتماد به نفس داشته باشند چون می‌خواهیم با تمام وجود بازی کنیم. می‌توانیم در کنار هم قهرمان شویم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید