پیونگ یانگ: سیاست امریکا گانگستری است

کدخبر: ۲۸۸۳۹۳
اقتصادنیوز: یک وب سایت خبری کره شمالی روز دوشنبه نوشت، سیاست آمریکا در مورد موضوع هسته ای پیونگ یانگ یکجانبه و گانگستری است و روابط میان سئول و واشنگتن در وضعیت خوبی قرار ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سیاست امریکا گانگستری استوب سایت میاری (meari) وابسته به دولت کره شمالی می نویسد، واشنگتن با نگاهی خودسرانه مواضع کره جنوبی در مورد پیونگ یانگ را نادیده می گیرد و سعی بر تحمیل نظرات خود در مورد سیاست های میان دو کره دارد.

میاری در ادامه می نویسد، آمریکا با تحت فشار قراردادن مقامات کره جنوبی خواهان تغییر رویکرد روند مصالحه میان دو کره در مورد خلع سلاح های هسته ای است.

وب سایت دولت پیونگ یانگ افزود، اگرچه مقامات آمریکا و کره جنوبی عنوان می کنند که از ائتلاف قوی برخوردار هستند اما در حقیقت روابط میان این دو کشور مطلوب به نظر نمی رسد.

میاری تصریح می کند که واشنگتن هیچ حقی برای دخالت در امور  داخلی دیگر کشورها را ندارد و رفتارهای گانگستری و یکجانبه آمریکا باعث شده تا اختلاف میان واشنگتن و سئول به وجود آید.

کنگره آمریکا نیز در گزارش ماه گذشته خود اعلام کرد که اختلاف های جدی میان متحدین در مورد نحوه برخورد با کره شمالی بوجود آمده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید