یک گوشی موبایل جان سخت! +عکس

کدخبر: ۲۸۸۵۷۰
اقتصاد نیوز:سامسونگ گلکسی XCover 4 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند جان سخت با قیمت 299.99 یورو به فروش می رسد.
یک گوشی موبایل جان سخت! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،هفته گذشته شاهد افشای اطلاعاتی در رابطه با گوشی جان سخت جدید سامسونگ بودیم. امروز این شرکت کره ای از گوشی گلکسی XCover 4s به صورت رسمی در کشور ایتالیا رونمایی کرد.

این دستگاه که در سری XCover سامسونگ قرار می گیرد، از استاندارد IP68 و همچنین استاندارد نظامی MIL-STD 810G بهره می برد. این محصول یک گوشی هوشمند میان رده محسوب می شود.

samsung-galaxy-xcover-4s-official-750x398

سامسونگ برای این اسمارت فون یک صفحه نمایش 5 اینچی با فناوری TFT و رزولوشن اچ دی در نظر گرفته است. قدرت سامسونگ گلکسی XCover 4 توسط چیپست اگزینوس 7885 تامین می شود.

در بخش دوربین شاهد حضور سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 روی پنل پشتی هستیم. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 استفاده کنند.

وظیفه تامین انرژی سامسونگ گلکسی XCover 4 بر عهده یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی است. ابعاد این گوشی هوشمند برابر با 9.7 × 73.1 × 145.9 میلی متر است. از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که البته توسط کارت حافظه خارجی قابل افزایش است.

سامسونگ برای این اسمارت فون یک دکمه اختصاصی با نام XCover در نظر گرفته است. این دکمه قابلیت شخصی سازی دارد و کاربر می تواند توسط آن اپلیکیشن موردنظر خود و یا یک دستور را فراخوانی کند.

سامسونگ گلکسی XCover 4 از ماه آینده میلادی با قیمت 299.99 یورو در کشور ایتالیا برای فروش عرضه می شود. انتظار می رود در آینده نزدیک سایر کاربران در کشورهای اروپایی نیز قادر به خرید این گوشی مقاوم و ضد ضربه باشند.

در حال حاضر سامسونگ در رابطه با عرضه این محصول در ایالات متحده آمریکا، اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید