سر این دختر یک شبه دو برابر شد + عکس

کدخبر: ۲۸۸۷۲۵
اقتصادنیوز: طی اتفاقی بسیار عجیب و باورنکردنی یک زن جوان در عرض چند ساعت سرش دوبرابر شد، تصاویر آن را در ادامه مشاهده می نمایید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ سر زن جوان در عرض چند ساعت به سایز دوبرابر رسید و این نتیجه یک واکنش  آلرژی ک به ماده ی آرایشی بود که او را به این شکل که تصاویرش را مشاهده می کنید دراورده بود.

 
دختر دانشجوی 19 ساله رشته زبان انگلیسی اهل پاریس با تصویری صفحه شخصی اش را به روز کرد تا تفاوت چهره اش را که در عرض مدت کوتاهی رخ داده بود به همه نشان دهد و به نوعی هشدار استفاده از مواد آرایشی نامرغوب را تکرار کند.
این تغییر چهره نگران کننده "استلی" به دلیل حساسیت او به ماده ای شیمایی در رنگ مو بوده است ؛ توسط PPD شیمیایی است که در 90 درصد  رنگ مو  یافت می شود.
او رنگ مویی را از سوپر مارکت محل زندگی اش خریداری کرده است و بعد از استفاده واکنش وحشتناک اول باعث شد که پوست سرش خارش داشته باشد و این خارش کم کم شدت گرفت تا جایی که "استلی" برای آنکه بتواند بخوابد مجبور به مصرف  آنتی هیستامین  و کرم ضد حساسیت شد ، زمانی که بیدار شد خارش رفع شده بود اما اعضای صورتش به نوعی وضعیت عجیبی داشت ؛ حالتی مثل سنگینی و تورم.
 بزرگ شدن سر زن جوان

زن جوانی که سرش دوبرابر شد 

با ایستادن مقابل آینه متوجه فاجعه شد و دید که چطور یک شبه اندازه سرش دوبرابر شده است و دچار مشکلاتی در تنفس ، صحبت کردن و حتی بینایی شده است ؛ "استلی " گفت :سرم درست شبیه یک لامپ حبابی شده بود و زبانم به قدری بزرگ بود که نمیتوانستم در دهانم تکانش دهم همین وضعیت مرا دچار وحشت کرد و به سرعت نزد پزشک رفتم.
مادر "استلی" گفت :دخترمن مقصر است چرا که او پیش از این دچار حساسیت به رنگ مو شده بود اما نه به این شدت برای همین باید به دستور روی جعبه رنگ مو توجه می کرد ؛ روی بسته نوشته بود که افرادی که حساسیت به رنگ مو دارند باید ابتدا تست انجام دهند و بعد از 48 ساعت در صورت نبود مشکلی از آن استفاده کنند اما دختر من برای تست فقط 30 دقیقه زمان صرف کرد و بعد از رنگ مو استفاده کرد برای همین دچار مشکل شد.
 دوبرابر شدن سر

دوبرابر شدن سایز سر زن جوان 

استلی" در آخر گفت :احساس می کردم مرگم نزدیک است چرا که وضعیت بسیار سختی داشتم برای همین تصاویر و داستانم را به اشتراک گذاشتم تا این وضعیت برای کسی اتفاق نیفتد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید