نویسنده آمریکایی از سیاست های ترامپ در ونزوئلا و کوبا انتقاد کرد

کدخبر: ۲۸۹۱۸۵
اقتصادنیوز- وکیل و نویسنده امریکایی ضمن انتقاد از سیاست های واشنگتن در قبال ونزوئلا و کوبا هشدار داد که تحریم های کاخ سفید بر اقتصاد و زندگی مردم این دو کشور آمریکای لاتین تاثیر می گذارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ "دان کووالیک" وکیل امریکایی و نویسنده کتاب "طرح سرنگونی ونزوئلا" خاطر نشان کرد که آمریکا در حال تکرار همان سیاست‌های قبلی خود علیه کشورهای ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه است.

وی افزود: دولت آمریکا به دنبال بی اعتبار نشان دادن دستاوردهای اجتماعی حاصل شده توسط دولت های چپ گرای آمریکای لاتین و تنبیه این کشورها با تحریم های گسترده است.

این نویسنده امریکایی ضمن هشدار نسبت به تحریم های جدید آمریکا علیه ونزوئلا تصریح کرد: دولت واشنگتن می گوید که کوبا به ونزوئلا نیرو می فرستد اما در حقیقت دولت هاوانا برای حمایت و تداوم پروژه های اجتماعی به ونزوئلا پزشک و معلم اعزام می کند.

دان کووالیک افزود: آمریکا در واقع تمایلی به آزادی و دمکراسی ندارد و نمونه هایش را در سال های اخیر در جهان دیده ایم که چه اتفاقاتی برای کشورهایی همچون عراق و لیبی افتاد که آمریکا پیش تر اعلام کرده بود به دنبال نجات آنهاست.

از سوی دیگر "آن فائوست" یک فعال آمریکایی ضمن رد سیاست‌های آمریکا علیه ونزوئلا و کوبا اعلام کرد که واشنگتن مدتهاست به دنبال از بین بردن انقلاب های کوبا و نزوئلا بوده و در این مسیر به قوانین مربوط به عدم مداخله در امور دیگر کشورها توجهی نکرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید