عضو مجلس خبرگان رهبری: افتخار می‌کنم آخوند حکومتی هستیم

کدخبر: ۲۸۹۱۹۶
​ اقتصادنیوز: عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دیدار شینزو آبه نخست وزیر ژاپن با آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای مقام‌معظم رهبری گفت: صلابت معظم له در این دیدار و تحقیر آمریکا، اوج عزت تشیع بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا سید احمد خاتمی روز شنبه در دیدار فرمانده و اعضای شورای فرماندهی این تیپ افزود: ما افتخار می‌کنیم که سرباز رهبر معظم انقلاب هستیم.

نخست وزیر ژاپن روز پنجشنبه هفته گذشته با آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب دیدار و گفت و گو کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل تیپ ۸۳ تثبیت روحیه جهادی بود اظهار داشت: سازماندهی طلاب جهادی به خصوص بعد از جنگ جایی خالی بود که توسط تیپ ۸۳ پر شد و اگر این طلاب جهادی سازماندهی نمی‌شدند چه بسا پراکنده شده و از ظرفیت آنان استفاده بهینه نمی‌شد.

 خاتمی گفت: تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) مخلصانه شکل گرفت و مخلصانه به کار خود ادامه داد و کسانی که با اصل انقلاب میانه ندارند طلاب انقلابی و تیپ امام جعفر صادق (ع) را نمی‌پسندند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به ترفند ضد انقلاب برای دور کردن طلاب و روحانیان انقلابی از انقلاب با تعبیر آوردن به «آخوند حکومتی» اظهار داشت: ما افتخار می‌کنیم سرباز نایب امام زمان (عج) و آخوند حکومتی هستیم، چراکه تنها گذاشتن نایب امام زمان تنها گذاشتن امام زمان (عج) است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید