ممنوع الکاری علی دایی صحت دارد؟

کدخبر: ۲۸۹۴۱۸
اقتصاد نیوز:برخی رسانه ها بصورت غیر رسمی عنوان کردند علی دایی برای فعالیت در فوتبال ایران با محرومیت هایی مواجه شده است.
ممنوع الکاری علی دایی صحت دارد؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از فوتبالی، بعد از اخراج علی دایی از سایپا و صحبتهای او علیه مدیرعامل این باشگاه، این شایعه مطرح شد که دایی به خاطر بخشی از صحبتهایش، فعلا اجازه مربیگری در لیگ برتر را ندارد و به همین دلیل و علیرغم توافق او با تراکتورسازی، حضورش در این تیم کنسل شده است.

کار به جایی رسید که حدود سه هفته قبل روزنامه ایران ورزشی در گزارشی به این نکته اشاره کرد که دایی به نزدیکانش گفته فعلا باید استراحت کند چون برای فصل جدید هیچ باشگاهی سراغ او نخواهد آمد. این روزنامه در بخش پایانی گزارش خود مدعی شد دایی به خاطر همان مصاحبه، شانس نشستن روی نیمکت تیم ملی را هم از دست داده است.

در چنین شرایطی، روزنامه فرهیختگان در شماره دیروز خود مدعی شده که دایی مشکلی برای کار در لیگ برتر ندارد. این روزنامه نوشته:" ممنوع‌الکاری علی دایی شایعه‌ای بیش نبوده و قرار نیست این مربی در لیگ نوزدهم از دایره لیگ برتر فوتبال ایران بیرون بماند. در گفت‌وگو با یکی از اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال به این نکته پی بردیم که اصولا از هیچ مرجعی، دستوری برای ممنوع‌الکاری دایی به باشگاه‌های لیگ برتری ابلاغ نشده و اگر قرار باشد دایی به هر دلیلی از حیطه سرمربیان لیگی بیرون بماند، این موضوع قطعا دلایلی فوتبالی خواهد داشت و نه سیاسی یا امنیتی!"

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید