توضیحات فلاحت‌پیشه درباره آبستراکسیون در کمیسیون امنیت ملی

کدخبر: ۲۸۹۷۵۲
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: موضوع آبستراکسیون و ترک جلسه به صورت اعتراضی در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون اصلاً مطرح نبوده و دوستانی از فراکسیونهای مختلف مجلس به علت طولانی شدن مباحث پیش از رای گیری هیئت رئیسه، اعلام کردند امکان ادامه حضور در جلسه را نداشته و مجبور به ترک جلسه هستند.
توضیحات فلاحت‌پیشه درباره آبستراکسیون در کمیسیون امنیت ملی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حشمت الله فلاحت پیشه درباره حواشی ایجاد شده در جلسه اخیر کمیسیون گفت: در جلسه اخیر طرح مباحث مقداری به طور انجامید و برخی از اعضای کمیسیون اعلام کردند که برای انجام انتخابات ریاست کمیسیون در جلسه شرکت کرده بودند و چون فرصت حضور بیشتری ندارند، جلسه را ترک کردند، لذا بنده به عنوان ریاست کمیسیون پایان جلسه را اعلام کردم.

وی اظهار داشت: موضوع آبستراکسیون و ترک جلسه به صورت اعتراضی اصلاً مطرح نبوده و دوستانی از فراکسیون های متفاوت مجلس به علت به درازا انجامیدن مباحثات پیش از رای گیری امکان ادامه حضور در جلسه را نداشتند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز یکشنبه با دستور برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جدید کمیسیون تشکیل جلسه داد که در پایان بدون برگزاری این انتخابات جلسه پایان یافت که منجر به طرح برخی شایعات شد.

حشمت الله فلاحت پیشه سال گذشته در سومین سال از دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توانست به ریاست ۱۴ ساله علاء الدین بروجردی بر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاتمه دهد و به همین دلیل انتخابات امسال این کمیسیون از حساسیت ها خاصی برخوردار است.

طبق شنیده ها در راهروی مجلس مصطفی کواکبیان از کاندیاتوری ریاست این کمیسیون به نفع فلاحت پیشه انصراف داده است، اما در خصوص انصراف بروجردی به نفع ذوالنور شایعات متفاوتی مطرح است و برخی معتقدند بروجردی همچنان به عنوان یک گزینه برای ریاست کمیسیون مطرح است و برخی دیگر می گویند وی انصراف داده اما این انصرف به نفع فرد خاصی نبوده است.

انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون عصر امروز (سه شنبه) برگزار خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید