بیانیه آ. اس رم در واکنش به اظهارات تند «توتی»

کدخبر: ۲۸۹۸۰۳
اقتصادنیوز: پس از اظهارات تند «فرانچسکو توتی» در نشست خبری روز گذشته خود که به منظور اعلام جدایی‌ش پس از ۳۰ سال از آ. اس رم برگزار شد، این باشگاه ایتالیایی بیانیه ای در پاسخ به اظهارات کاپیتان اسبق خود صادر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ در این بیانیه آمده است: شنیدن خبر تصمیم توتی برای جدایی از باشگاه و نپذیرفتن سمت مدیر فنی، به شدت ناامید کننده بود. ما این پست را پس از جدایی «مونچی» به او پیشنهاد دادیم و منتظر جواب بودیم.

در ادامه می خوانیم: معتقدیم سمتی که به فرانچسکو پیشنهاد شد یکی از مهم ترین پست ها در باشگاه است و بدیهی است که به تعهد و از خود گذشتگی تمام و کمال نیاز دارد؛ موضوعی که ما از تمامی مدیران ارشد خود انتظار داریم. آماده بودیم تا به فرانچسکو فرصت دهیم و به او کمک کنیم تا از فوتبالیستی بزرگ به مدیری بزرگ تبدیل شود. به همین منظور، سمت مدیر فنی را پیشنهاد دادیم و باور داشتیم که وی می تواند با آن وفق پیدا کرده و در عین حال بر آن بودیم تا در این مسیر از وی حمایت کنیم.

در پایان این بیانیه آمده است: در حالی که می دانیم تصمیم به جدایی از آ.اس رم برای توتی آن هم پس از ۳۰ سال تا چه اندازه سخت است اما باور داریم که برداشت و تصور وی از حقایق و تصمیماتی که در باشگاه گرفته می‌شود، توهم گونه بوده و با واقعیت فرسنگ ها فاصله دارد. پیرو اشارات مکرر در خصوص بازگشت احتمالی وی در صورت ورود مالک جدید و همچنین اطلاعات وی در مورد طرف های متمایل و ذینفع باشگاه در سرتاسر دنیا، امیدواریم این اظهارات، زمینه سازی و تلاشی ناخوشایند در جهت به دست گرفتن مالکیت باشگاه نباشد. با توجه به اینکه رم در فهرست شرکت های دارای سهام در بازار بورس اصلی ایتالیا قرار دارد، این سناریو حساسیت زیادی را در پی خواهد داشت؛ گروه سرمایه گذاری رم نه حالا و نه در آینده، مطلقاً هیچ تمایلی برای فروش باشگاه ندارد. برای فرانچسکو و آنچه در آینده تصمیم به انجام آن خواهد گرفت، تنها آروزی موفقیت داریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید