دادستان کل کشور:ملت ایران صادرکننده افتخار به سایر ملل آزادی‌خواه دنیا هستند/ای رهبر عزیز؛ ای کسی که عزت و آبرو به این مملکت داده‌ای، سربازت هستم

کدخبر: ۲۹۰۰۳۰
اقتصادنیوز: دادستان کل کشور با اشاره به اینکه مشکلات فضای مجازی فریاد دستگاه قضا را هم در آورده بود، گفت: از ابتدای تیرماه امسال شاهد اتفاقات و تحولات نیکی در حوزه فضای مجازی خواهیم بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم،  محمد جعفر منتظری پیش‌از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه دادستان جدید مرکز استان کردستان که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز برای ما ملت اسلامی ملاک است، اظهار داشت: امروز اقوام و ادیان مختلف در ایران زیر پرچم قرآن و اسلام با حفظ وحدت زندگی می‌کنند.

وی افزود: هر چند شرایطی خاص در منطقه آسیا وجود دارد و در عین حال دشمن همواره در تلاش برای نابودی این ملت کمر بسته، اما این ملت در صحنه مبارزه با استکبار و دفاع از حریم اسلام، جانانه ایستاده‌اند.

دادستان کل کشور با ذکر اینکه ما با سرافرازی تمام و با افتخار نه تنها به منطقه بلکه به تمام کشورهای روی کره زمین اعلام می‌کنیم که شما ملتی مقتدرتر، مستقل‌تر، با عزت و کرامت‌تر از ملت ایران پیدا نمی‌کنید، گفت: امام راحل(ره) در شرایط سخت پیروزی انقلاب اسلامی که همه قدرتشان را گذاسته بودند برای نابود کردن اسلام و نظام، با صلابت و اقتدار فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و در هفته گذشته نیز حضرت امام خامنه‌ای در دیدار با بزرگترین مدعی استکبار و استعمار جهانی یعنی آمریکا، عزتمدارانه و مقتدرانه فرمودند «ترامپ را شایسته مذاکره و اینکه به او پیامی بدهم، نمی‌بینم».

وی با اعلام اینکه اینجاست که باید بگوییم «ای رهبر عزیز؛ ای کسی که عزت، اقتدار، شرف و آبرو به این مملکت و نظام داده‌ای، سربازت هستم»، تصریح کرد: این عزت، عزت اسلام و قرآن و نظامی است که مبتنی بر اسلام و قرآن و مستحضر به خون هزاران شهیدی بوده که در طول این چهل سال تقدیم انقلاب و اسلام شده است.

 

منتظری با اذعان به اینکه ملت ایران نه تنها خود مقاومت نشان داده بلکه صادرکننده عزت و افتخار به سایر ملل آزادی‌خواه دنیا هستند، ادامه داد: کردستانی‌های سلحشور همچنان در صیانت از این اقتدار، سرافزازی و عزت دفاع کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات هرگز نباید ما را از مسیر بازدارند، ادامه داد: ملت ایران به تحمل مشکلات عادت کرده‌اند به گونه‌ای که زمانی دشمن برای این مردم و منطقه خواب‌های شومی دیده بود ما شاهد بودیم که خود ملت کردستان چگونه با مشت آهنین به پوزه کسانی زد که پای پرچم دشمن کاسه لیسی می‌کردند و همچنان پای آرمان‌ها و عزت خود نشسته‌اند.

دادستان کل کشور عزت را از آن خدا، رسول خدا و کسانی دانست که در راه خدا حرکت می‌کنند و خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که در سرزمین سلحشور و قهرمان پرور کردستان هستم و خدا را شاکرم که توانستم توفیق حضور در این استان را یابم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید