۲ نفر در زاینده رود غرق شدند

کدخبر: ۲۹۰۱۵۸
اقتصادنیوز: پدر یک خانواده و دختر بچه پنج ساله اش در نزدیکی سد چم آسمان واقع در بخش باغبهادران از توابع شهرستان لنجان در زاینده رود غرق شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در این حادثه که عصر روز پنجشنبه اتفاق افتاد تلاش نیروهای امدادی در عملیات احیا برای نجات پدر این خانواده نتیجه نداد و عملیات جستجو برای پیدا کردن دختر بچه همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان پنجشنبه شب با تأیید این خبر در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: با توجه به وقوع ۱۲ مورد غرق شدگی در زاینده رود و کانال‌های منشعب از این رودخانه از ابتدای سال جاری تاکنون، مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره شنا در این رودخانه و کانال‌های منشعب از آن هشدارهای لازم را داده است.

منصور شیشه فروش افزود: به علت شدت جریان و پایدار نبودن جریان آب مدیریت بحران استانداری اصفهان در این هشدارها از ساکنان و گردشگران مناطق و محدوده‌های شهری و روستایی خواسته است از شنا در زاینده رود و کانال‌های منشعب از آن، خودداری کنند.

زاینده به طول ۳۸۰ کیلومتر بزرگترین رودخانه منطقه مرکزی ایران است که از کوه‌های زاگرس مرکزی بویژه زرد کوه بختیاری سرچشمه گرفته و در کویر مرکزی ایران به سمت شرق پیش می رود و به تالاب گاوخونی در شرق اصفهان می ریزد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید