سه آتش سوزی در اهواز با اتصال برق

کدخبر: ۲۹۰۳۴۶
اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: اتصال برق در اهواز در روز شنبه باعث رخ دادن سه حادثه آتش سوزی شد.

به گزارش اقتصادنیوز؛ آتش پاد علی تراب پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یک واحد مسکونی در منطقه گلستان اهواز به دلیل اتصال برق دچار آتش سوزی شد.

وی گفت: ماموران امداد و نجات ساکنان این منزل مسکونی را برای نجات جان آنها از خانه خارج، و با مهار آتش سوزی از سرایت آن به واحدهای مسکونی دیگر جلوگیری کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: همچنین یک واحد مسکونی در منطقه زیتون کارمندی اهواز به دلیل اتصال برق آتش گرفت.

تراب پور ادامه داد: این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و با مهار آتش سوزی از سرایت آن به واحدهای مسکونی در مجتمع جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو پراید در منطقه فرهنگشهر اهواز به دلیل اتصال برق آتش گرفت که سرنشینان خودرو با کمک ماموران امداد و نجات این سازمان نجات یافتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه با آغاز فصل تابستان حوادث و آتش سوزی ناشی از اتصال برق در خوزستان افزایش می‌یابد از مردم خواستاریم که نکات ایمنی را در این زمینه رعایت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید