کواکبیان: روحانی به مجمع نمی‌رود، بعد می‌گوید چرا اف‌ای‌تی‌اف تصویب نمی شود

کدخبر: ۲۹۰۵۲۸
اقتصادنیوز: نماینده مردم تهران با اشاره به وحدت میان دستگاه دیپلماسی کشور و نیروهای مسلح گفت: دشمن به تناقض گویی افتاده و گاهی تهدید و گاهی تشکر می کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که عزیزان نیروهای مسلح توانستند اقتدار خود را در جریان ساقط کردن پهپاد آمریکا به رخ دشمن بکشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به تناقض گویی افتاده و گاهی تهدید و گاهی تشکر می کند، ادامه داد: امیدوارم ترامپ گول تیم جنگ طلب را نخورد چرا که نیروهای مسلح ما نشان دادند که متحد و مقتدر در خدمت سیاست های کلی و دیپلماسی کشور هستند و همچنین دیپلماسی ما نشان داده در خدمت نیروهای مسلح است.

نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس جمهور گفت: متاسفانه رئیس جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی کند و سپس می گوید چرا CFT و پالرمو تصویب نمی شود؛ خب شما باید در جلسه شرکت کنید که این لوایح تصویب شود.

کواکبیان با اشاره به مصوبه افزایش حقوق کارمندان دولت تصریح کرد: متاسفانه در این زمینه دو تفسیر مختلف در میان مجلس و دولت ایجاد شده که با توجه به اینکه منشاء تفسیر قانون مجلس است، لازم است در این باره یک تصمیم گیری واحدی اتخاذ شود چرا که کارمندان هر روز در این باره از ما سوال می پرسند و باید مشکلات شان حل شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید