فوت یک شهروند سیمینه ای با انفجار مواد محترقه

کدخبر: ۲۹۰۵۳۶
اقتصادنیوز: مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیمینه گفت: جوان ۳۰ ساله اهل این شهر بر اثر انفجار مواد محترقه «تی ان تی» در کارگاه تولید شن و ماسه جان باخت.

به گزارش اقتصادنیوز؛ اسماعیل رمضانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اعزام گروه‌های آتش نشان برای خاموش کردن اتش در کارگاه تولید شن و ماسه مسیر روستایی «داشبند» سیمینه بوکان افزود: مأموران اعزامی پس از رسیدن به محل بلافاصله عملیات اطفای حریق را آغاز کردند اما متأسفانه در این حادثه جوانی ۳۰ ساله جان خود را از دست داد.

وی در خصوص علت وقوع حادثه اظهار داشت: شواهد حاکی از این است که در این کارگاه و در انباری آن مقادیری ماده منفجره «تی ان تی» و سیلندرهای گاز مایع وجود داشته که بر اثر جوشکاری در این محیط با رسیدن حرارت و آتش مواد منفجره آتش گرفته است.

وی بیان کرد: جنازه فرد جان باخته توسط آمبولانس آتش نشانی بوکان به سردخانه بیمارستان شهید قلی پور این شهر انتقال داده شد.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز بر اثر انفجار کپسول ال ی جی خودرو سواری در بوکان ۱۹ نفر مجروح شده بودند که پنج نفر از مصدومان به مراکز درمانی ارومیه و تبریز منتقل شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید