عملیات گروگانگیری در استان غربی ناکام ماند

کدخبر: ۲۹۰۵۹۲
اقتصادنیوز؛ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: حادثه گروگانگیری در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه با حضور و مداخله به موقع پلیس بدون هیچ اتفاق ناگواری پایان یافت.
عملیات گروگانگیری در استان غربی ناکام ماند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ «محمدرضا آمویی» اظهار داشت: حادثه گروگانگیری ظهر امروز (یکشنبه - ۲ تیر) و در یکی از محلات شهر کرمانشاه رخ داد که طی آن یک جوان به دنبال اختلافات خانوادگی اقدام به گروگانگیری در مراسم ختم می‌کند.

وی افزود: این فرد پس از ورود به مراسم ختم یکی از اقوام، با تعدادی از بستگانش که با آنها دچار اختلافات قدیمی بوده درگیر می‌شود.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: پس از حضور پلیس در محل، فرد مذکور به سمت مأموران تیراندازی و پس از آنکه منطقه به محاصره پلیس در می‌آید و متهم اقدام به گروگان گرفتن برخی از شرکت کنندگان در مراسم ختم می‌کند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: به دنبال این اقدام مأموران پلیس با فرد گروگانگیر وارد مذاکره شده و با انجام عملیات روانی موفق می‌شوند این فرد را وادار به تسلیم کنند.

وی گفت: در این حادثه که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید خوشبختانه آسیبی به کسی وارد نشد و فرد گروگانگیر نیز هم اکنون در اختیار پلیس قرار دارد.

سرهنگ امویی در پایان گفت: تحقیق از فرد گروگانگیر برای روشن شدن علت دقیق این حادثه همچنان ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید