افزایش قیمت اینترنت بررسی خواهد شد

کدخبر: ۲۹۱۰۳۴
​اقتصاد نیوز:اخیرا اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت خواستار افزایش قیمت اینترنت شدند و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این خصوص گفت اگر اپراتورها دلایل و مستندات مناسبی را ارائه دهند، موضوع افزایش نرخ اینترنت بررسی خواهد شد.
افزایش قیمت اینترنت بررسی خواهد شد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، در روزهای اخیر هر کدام از اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت نامه‌‌ای را به صورت جداگانه به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات ارسال کردند. اپراتورها در این نامه از رگولاتوری خواستار افزایش قیمت اینترنت و تجدید نظر قیمت سایر خدمات شدند. اپراتورها در خصوص این درخواست خود عنوان کردند افزایش نرخ اینترنت باعث می‌شود تا این صنعت نجات پیدا کرده و سرویس‌ها با کیفیت بیشتری به کاربران ارائه شوند.

حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این خصوص عنوان کرد تعرفه خدمات اینترنت یک موضوع کارشناسی محسوب می‌شود و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت می‌بایست درباره افزایش تعرفه خدمات خود دلایل و مستنداتی را به رگولاتوری ارائه دهند. فلاح جوشقانی در ارتباط با اظهار اپراتورها مبنی بر ضروری بودن افزایش نرخ اینترنت افزود:

موضوع افزایش تعرفه خدمات اینترنت می‌بایست در ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار بگیرد و شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات به جای طرح موضوع در رسانه‌ها، دلایل و مستندات خود را به رگولاتوری ارائه کنند تا آنها را بررسی کنیم. اگر ارائه دلایل و مستندات محکم و کارشناسی شده باشد، این موضوع در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بررسی می‌شود و قطعا در تصمیم‌گیری کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، موثر خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک