سرقت از همراه بیمار در بیمارستان شهید رجایی

کدخبر: ۲۹۱۳۳۴
اقتصادنیوز: فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دستگیری 2خواهر سارق که در ساعت ملاقات با حضور در بخش زنان بیمارستان قلب شهید رجایی تهران از همراهان بیمار سرقت می کردند خبر داد.
سرقت از همراه بیمار در بیمارستان شهید رجایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا جنتی در تشریح این خبر، بیان داشت: اخیراً تعدادی از همراهان بیمار با مراجعه به دفتر انتظامات بیمارستان شهید رجایی در خصوص سرقت اموالشان در ساعت ملاقات در بیمارستان شکایت داشتند.

وی با بیان اینکه سرقت‌ها در بخش زنان اتفاق افتاده بود، ظن مأموران مبنی بر اینکه سارق یا سارقان زن هستند، قوت گرفت، ادامه داد: در تحقیقات میدانی چهره 2 جیب‌بر زن حرفه‌ای که به تازگی از زندان آزاد شده‌اند، مورد شناسایی قرار گرفت و تصویر از متهمان در اختیار مأموران انتظامی بیمارستان شهید رجایی قرار داده شد.

وی گفت: مأموران بیمارستان ضمن کنترل تردد افراد عبوری به بیمارستان هر 2 سارق را در حیاط بیمارستان مورد شناسایی قرار دادند و موفق شدند هر 2 سارق را دستگیر و به دفتر پلیس منتقل کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: هر 2 سارق به جرم ارتکابی اعتراف و در بازرسی از کیف همراهشان مبلغ 2 میلیون تومان وجه نقد کشف شد.

سرهنگ جنتی افزود: متهمان برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری 145 منتقل شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک