چالوس و هراز امروز یک طرفه می‌شوند

کدخبر: ۲۹۱۵۰۰
اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یکطرفه شدن محور کرج -چالوس از سمت مرزن آباد به کرج و محور هراز به سمت تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج -چالوس پر حجم اما روان است، اظهار کرد: حدود ساعت ۷ صبح امروز (۸ تیر) در محدوده اِستراباکو -محور هراز- ریزش سنگ به جاده و برخورد آن با یک دستگاه ۴۰۵ گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر آسیب دید، تصریح کرد: به همین دلیل در هر دو مسیر رفت و برگشت در محدود بایجان استراباکو -محور هراز- ترافیک سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

سرهنگ رحمانی در ادامه با اشاره به ترافیک پر حجم در هر دو مسیر رفت و برگشت محور تهران  -قم گفت: در سایر در محورهای مواصلاتی کشور ترافیک سنگینی گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: امروز (۸ تیر) از ساعت ۱۳ محور کرج -چالوس از سمت تهران به سمت شمال و محور هراز از رودهن به سمت شمال یک طرفه می‌شود همچنین پس از آن از ساعت 15 محور هراز به سمت تهران یک طرفه می‌شود.

وی در پایان گفت: همچنین در ساعت ۱۷ امروز نیز محور کرج -چالوس از سمت مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید