ترامپ توسط پوتین وارد کاخ سفید شد!

کدخبر: ۲۹۱۵۳۷
اقتصادنیوز: جیمی کارتر کهنسال ترین رئیس جمهوری اسبق امریکا روز گفت که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 رای نیاورد و به عنوان رئیس جمهوری مشروعیت ندارد، در واقع روس ها او را به قدرت رساندند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد: جیمی کارتر رئیس جمهوری سالهای ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ آمریکا مدعی شد که تحقیقات مستقل درباره مداخله روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ ثابت خواهد کرد که ترامپ در این انتخابات رای نیاورده و در واقع مداخله روسیه بود که او را به قدرت رساند. بنابراین او به عنوان رئیس جمهوری مشروعیت ندارد.

او اضافه کرد: شکی وجود ندارد که روسیه در این انتخابات مداخله کرده؛ اگر چه حجم این مداخله به طور دقیق بررسی نشده است. ترامپ انتخابات را باخته بود و با مداخله مسکو توانست به کاخ سفید برسد.

انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا یکی از جنجالی ترین رقابت ها بین دو طیف دموکرات و جمهوریخواهان به شمار می رفت که حواشی و تبعات آن تا به امروز نیز ادامه یافته است.

برخی از دوستان نزدیک ترامپ به دلیل دروغگویی و پنهان کردن حقیقت در پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ از سوی دادگاه های ایالات متحده محکوم شده و در زندان به سر می‌برند و برخی از این افراد نیز در پی به دست آمدن مدارک و شواهد زیاد به پنهان کاری های خود اعتراف کرده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید