فرزند مایکل شوماخر راننده خودروی پدر شد +عکس

کدخبر: ۲۹۱۸۰۷
اقتصاد نیوز:مایک شوماخر، فرزند راننده بزرگ فراری، به زودی با اتومبیل مایکل شوماخر در مسابقات هاکنهیم شرکت خواهد کرد.
فرزند مایکل شوماخر راننده خودروی پدر شد +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ورزش سه، قرار است مایک شوماخر، فرزند مایکل شوماخر راننده بزرگ، در رقابت های اتوموبیلرانی هاکنهیام، راننده خودروی فراری F2004 بوده و در این مسابقات شرکت کند.

01416190

این مسابقات در ماه جولای برگزار خواهد شد و مایک شوماخر با همان خودرویی که پدرش موفق به فتح هفتمین عنوان جهانی خود شده بود، در رقبت های جایزه بزرگ آلمان طی هفته های آتی شرکت خواهد کرد.

مایک شوماخر در حال حاضر در تیم فراری و در رقابت های فرمول دو مشغول شرکت کردن است و با همان خودرویی که پدرش در سال 2004 موفق به کسب قهرمانی شد، در روزهای 27 و 28 ژوئن در این مسابقات حضور خواهد یافت.

فرمول یک

فرزند مایکل شوماخر که به نظر می رسد از شرکت در این مسابقت بسیار هیجان زده است گفت: "من می توانم یکی از قوی ترین اتومبیل های تاریخ فرمول یک را در اختیار داشته باشم و این اتفاق باعث  لبخند بزرگی روی صورت من می شود.

جالب اینجاست خود مایکل شوماخر نیز خاطرات خوبی از هاکنهیم داشته و 4 بار آنجا موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است. فرزند وی نیز مسابقات قهرمانی فرمول 3 اروپا FIA در مسیر راین در سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی در هاکنهیم شده بود.

مایکل شوماخر، راننده مشهور و پیشین تیم فراری که چند سال پیش در حین کوهنوردی دچار حادثه ای تلخ شد، در حال حاضر در خانه خود در سوئیس تحت درمان است اما اطلاعات چندانی از وضعیت او در دسترس نیست زیرا خانواده اش تمایل چندانی به افشای وضعیت او ندارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید