تمجید نتانیاهو از اظهارات وزیر خارجه رژیم ال خلیفه

کدخبر: ۲۹۱۸۱۱
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اظهارات وزیر خارجه رژیم آل خلیفه تمجید کرد.
تمجید نتانیاهو از اظهارات وزیر خارجه رژیم ال خلیفه
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اظهارات خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه وزیر خارجه رژیم بحرین که گفته بود رژیم صهیونیستی بخشی از میراث منطقه است تمجید کرد.

وی با اشاره به اظهارات وزیر خارجه بحرین مبنی بر اینکه اسرائیل بخشی از خاورمیانه است گفت: ما امروز به کشورهای عربی بیش از گذشته نزدیک‌تر شده ایم.

چند روز پیش، «کارگاه اقتصادی منامه» در پایتخت بحرین برگزار شد که طبق گفته ناظران، در آن نشست بر بخش اقتصادی طرح موسوم به «معامله قرن» با هدف صلح میان فلسطینیان و اسرائیل، که آمریکا آن را برای حل منازعه میان طرفین تدوین و پیشنهاد کرده است، تمرکز شد.

وزیر خارجه رژیم آل خلیفه در حاشیه این نشست اظهاراتی جنجالی در حمایت از اسرائیل مطرح کرد تا ثابت کند رژیم متبوعش در سایه جنایات روز افزون اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین پیشتاز عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها است.

نتانیاهو: فشارهای بیشتری بر حماس وارد می‌کنیم

نتانیاهو گفت که اسرائیل اقداماتی شدید علیه غزه از جمله توقف سوخت رسانی به این باریکه اتخاذ کرده است و اگر در آینده لازم باشد اقداماتی شدیدتر اتخاذ خواهیم کرد و در نهایت احتمالا مجبور به انجام عملیات نظامی خواهیم شد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که او احتمالا مجبور به اتخاذ اقدامات شدیدتر علیه غزه خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید