وزیر بهداشت رئیس یک بیمارستان را بازخواست کرد

کدخبر: ۲۹۱۹۸۳
اقتصادنیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به استان کرمان در مسیر بندرعباس به منوجان و کهنوج از بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان در هرمزگان نیز سرزده بازدید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، دکتر سعید نمکی و هیئت همراه با حضور در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان پس از دیدار و گفت و گو با کارکنان بخش اورژانس از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد؛ و از روند خدمات رسانی به بیماران و کمبودها نیز مطلع شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید یک ساعته با عیادت از بیماران بستری در بخش اورژانس و دیدار با همراهان آنان خدمت به بیماران را ارزشمند و کاری خداپسندانه دانست.

در حاشیه این بازدید وزیر بهداشت نسبت به نبود بالشت زیر سر یکی از بیماران به شدت واکنش نشان داد و رئیس بیمارستان امام علی (ع) رودان را نسبت به این سهل انگاری بازخواست کرد.

وی احترام و ارج نهادن به بیماران را به منزله حفظ حرمت انقلاب دانست و از کارکنان مراکز درمانی خواست در ارائه خدمت به بیماران نهایت سعی و تلاش صادقانه داشته باشند.

نمکی، ضمن گفت و گو با رئیس دانشگاه، مدیریت بیمارستان، بیماران و همراهان در جریان روند و کیفیت خدمات رسانی به بیماران قرار گرفت و در خصوص رفع کمبودها و نیازهای این مرکز درمانی از جمله خرید یک دستگاه سی تی اسکن قول مساعد داد.

وزیر بهداشت پس از بازدید از بیمارستان رودان جهت ادامه سفر استانی خود به استان کرمان و شهرستان منوجان و کهنوج، هرمزگان را ترک کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید