نظرسنجی انتخاباتی دموکرات‌ها: بایدن می‌تواند ترامپ را شکست دهد

کدخبر: ۲۹۲۰۳۳
اقتصادنیوز: طرفداران حزب دموکرات آمریکا معتقدند معاون رئیس‌جمهور سابق این کشور می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی، رئیس‌جمهور را شکست دهد.
نظرسنجی انتخاباتی دموکرات‌ها: بایدن می‌تواند ترامپ را شکست دهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گزارش داد، طرفداران حزب دموکرات معتقدند جو بایدن می‌تواند دونالد ترامپ را در انتخابات شکست بدهد.

بازار نظرسنجی‌ها درباره انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا روز به روز داغتر می‌شود. در نظرسنجی اخیر شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان از طرفداران حزب دموکرات پرسیده شد، از میان نامزد‌های این حزب، چه کسی بیشترین بخت را برای پیروزی دارد و می‌تواند دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه را شکست بدهد.

چهل و سه درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، بهترین گزینه برای شکست دادن ترامپ است. سیزده درصد نیز گفتند سناتور کامالا هریس بهترین گزینه برای این منظور است. سناتور الیزابت وارن و سناتور برنی سندرز با حمایت دوازده درصدی از این نظر در رده بعدی قرار داشتند.

این نظرسنجی نشان دهنده بالاآمدن سناتور هریس پس از مناظره انتخاباتی اخیر است. البته هنوز هم جو بایدن با فاصله‌ای قابل توجه برترین نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ تلقی می‌شود.

سی‌ان‌ان نظرسنجی فوق را روز‌های بیست و هشتم تا سی ام ماه ژوئن انجام داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید