وقتی زنان قدرتمند جهان ملانیا ترامپ را الگوی پوشش خود می کنند + عکس

کدخبر: ۲۹۲۰۷۰
اقتصادنیوز: سبک لباس پوشیدن ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا بسیار مورد پسند سایر زنان قدرتمند جهان قرار گرفته تا جایی که به تقلید از سبک لباس پوشیدن ملانیا ترامپ می پردازند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  نمناک؛ ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور جنجالی آمریکا دونالد ترامپ است که بعد از روی کار آمدن همسرش ،بسیار شناخته شده تر شد . ملانیا ترامپ قبل از شناخته شدن به عنوان همسر رئیس جمهور آمریکا در زمینه مد و مدلینگ بودن کارهایی را انجام میداد و نزد مردم شناخته شده بود . اینک بعد از تبدیل شدن به بانوی اول کاخ سفید سبک  لباس پوشیدن  او بسیار مورد تایید همسران سران جهان قرار گرفته است.

ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا در زمینه پوشاک و نوع پوشش، الهام بخش برخی از زنان قدرتمند جهان شده است.

تقلید همسران سران جهان از سبک لباس پوشیدن ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ

لباس پوشیدن همسران سران جهان به سبک ملانیا ترامپ

خانواده سلطنتی بلژیک به نظر می رسد در انتخاب لباس و رنگ آن به شدت تحت تاثیر همسر 46 ساله دونالد ترامپ قرا گرفته اند. "ملکه ماتیلده"، همسر پادشاه بلژیک و "شاهزاده مری" از چهره های سلطنتی دانمارک نگاه ویژه ای به سبک لباس بانوی اول آمریکا دارند.

لباس آن ها در مراسم رسمی قلعه آمالینبورگ در کپنهاگ به گونه ای کپی برداری از پیراهن آبی رنگ ملانیا ترامپ در مراسم تحلیف رئیس جمهور آمریکا بود.

لباس آبی رنگ ملانیا تنها مورد پسند بانوان سلطنتی بلژیک و دانمارک نیست. رنگ این لباس، چشم "جولیانا آوادا"، همسر رئیس جمهور آرژانتین را نیز گرفته است. او طی سفری که با قایق تفریحی به بندر روتردام داشت پیراهنی با ترکیب رنگ آبی که بی شباهت به لباس ملانیا نبود، به تن کرد.

ملانیا ترامپ

لباس پوشیدن همسران سران جهان به سبک ملانیا ترامپ

"ملکه لتیسیا"، همسر پادشاه اسپانیا به کت قرمز رنگ بانوی اول آمریکا که در اولین حضورش در فرودگاه ایر فورس وان پالم بیچ به تن کرده بود، علاقه بیشتری نشان داده است. او در دیدار با "آکی هیتو" امپراتور ژاپن و همسرش امپراتریس "میچیکو" یک کت قرمز رنگ که با لباس ملانیا شباهت داشت، پوشید.

ملانیا ترامپ

لباس پوشیدن همسران سران جهان به سبک ملانیا ترامپ

پیراهن زمردی رنگ ملانیا، دیگر موردی است که توجه ملکه اسپانیا را جلب کرده است. هرچند او در دیدار با "ملکه رانیا"، همسر پادشاه اردن موفق نشد پیراهنی به همان رنگ به تن کند.

ملانیا ترامپ

لباس پوشیدن همسران سران جهان به سبک ملانیا ترامپ

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید