دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۴ ساعت

کدخبر: ۲۹۲۳۷۴
اقتصادنیوز : فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: طی یک عملیات ضربتی قاتل فراری در کمتر از چهار ساعت توسط پلیس آبادان دستگیر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ،سرهنگ سید محسن تقی زاده  افزود: مقارن ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل و همچنین مجروح شدن فردی دیگر در یکی از مناطق شهرستان آبادان، به طور سریع دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل به عوامل انتظامی شهرستان آبادان ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد قاتل پس از درگیری با فردی به هویت «م- ن» ۲۱ ساله وی را با سلاح شکاری به قتل رسانده و برای متواری شدن سوار یک دستگاه سمند شده، که راننده خودرو سمند به هویت «م.آ» ۳۱ ساله پس از متوجه شدن از مسلح بودن سرنشین آن را به سمت کلانتری ۱۳ هدایت می کند، که پس از اطلاع قاتل از نیت راننده به سمت وی شلیک و پس از مجروح کردن او و سرقت پراید از محل متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس با بکارگیری روش‌های نوین کشف جرم و اقدامات تخصصی توانستند در کمتر از چهار ساعت قاتل به هویت «ح - ح» ۲۶ ساله را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ تقی زاده یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، خودروی پراید سرقتی و سلاح به کار رفته در قتل کشف شدند.

وی با بیان اینکه، متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی انگیزه خود را از قتل، اختلافات شخصی عنوان کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید