بازیکنانی که در آستانه جدایی از استقلال هستند

کدخبر: ۲۹۲۷۶۷
​سرمربی استقلال 4 بازیکن این تیم را نمی خواهد که در این بین جدایی 2 بازیکن قطعی به نظر می رسد.
بازیکنانی که در آستانه جدایی از استقلال هستند

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ورزش سه، آندره آ استراماچونی بعد از گذشت 2 بازی دوستانه رفته رفته روی بازیکنان تیمش شناخت پیدا کرده است و به نظر لیست خروجی خود را مشخص کرده است.

رضا کریمی، روح الله باقری و آرمین سهرابیان 3 بازیکنی هستند که در بازی روز گذشته برابر نیروی زمینی تهران  درگیری پیدا کردند و از جایی که برای استراماچونی نظم و انضباط بسیار مهم است او در پایان تمرین امروز به این 3 بازیکن اعلام کرد که نیازی به آنها ندارد. التبه در این بین این 3 بازیکن به جز مسائل انضباطی نتوانسته اند در 2 بازی دوستانه نظر مساعد سرمربی تیم شان را از نظر  فنی جلب کنند.

در بین این 3 بازیکن، روح الله باقری و رضا کریمی دو بازیکنی هستند که استراماچونی نظر قطعی خود را در مورد جدایی آنها اعلام کرده است اما با توجه به اینکه آرمین سهرابیان بازیکن دو پسته استقلال است، مدیران باشگاه در تلاش هستند مظر استراماچونی را در مورد او تغییر بدهند.

قرار است آرمین سهرابیان به زودی جلسه ای با استراماچونی برگزار کند تا تکلیف ماندن یا رفتنش از این تیم مشخص شود.

اما بازیکن بعدی که استراماچونی نظری روی او ندارد محسن کریمی است، بازیکنی که یک هفته به دلیل شرکت در امتحانات دانشگاه در تمرینات حضور ندارد و این موضوع به شدت سرمربی ایتالیایی استقلال را ناراحت کرده است.

البته مدیران باشگاه به استراماچونی اعلام کرده اند که این بازیکن با کیفیت است و اگر مصدوم نباشد می تواند به تیم کمک کند و به همین دلیل قرار است قرارداد این دو بازیکن بازی به بازی بسته شود  و این بازیکن به تعداد بازیکن که انجام می دهد پول دریافت کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید