انتشار تصاویری از گوشی مرموز نوکیا! +عکس

کدخبر: ۲۹۲۷۹۷
اقتصاد نیوز: تصاویری از گوشی جدید نوکیا در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از دوربین اصلی سه گانه آن درون یک المان دایره ای شکل می دهد.
انتشار تصاویری از گوشی مرموز نوکیا! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،زمانی که گوشی نوکیا 9 پیور ویو رونمایی شد، بسیاری از افراد فکر می کردند که این شرکت فنلاندی دیگر قادر به غافلگیری کاربران نخواهد بود (نوکیا 9 پیور ویو معرفی شد؛ اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین اصلی پنج گانه). به نظر می رسد این تصور غلط بوده چرا که به تازگی تصاویر از گوشی جدید این شرکت در اختیار رسانه ها قرار گرفته که دارای دوربین اصلی سه گانه در یک المان دایره ای شکل است.

mysterious-nokia-phone-leaks-750x398

در حال حاضر این اسمارت فون نام رسمی ندارد؛ با این حال با نام Nokia Daredevil شناخته می شود. سنسور اصلی دوربین این محصول، 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است. این اسمارت فون در بخش جلویی خود دارای برش نمایشگر قطره ای بوده و از سیستم عامل اندروید به همراه سرویس های گوگل بهره می برد. بر اساس تصاویر منتشر شده، رابط کاربری این گوشی هوشمند تفاوتی با دیگر محصولات HMD Global ندارد.

در بخش زیرین این محصول پورت USB-C به چشم می خورد. در سمت چپ این گوشی هوشمند یک دکمه جداگانه در نظر گرفته شده که انتظار می رود برای گوگل اسیستنت باشد. زیر دوربین اصلی، شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم. با توجه به عدم قرارگیری این اسکنر در زیر نمایشگر، انتظار می رود نوکیا برای آن پنل LCD در نظر گرفته باشد.

از آنجایی که با یک گوشی بالارده روبه‌رو هستیم، احتمالا قدرت آن توسط چیپست اسنپدارگون 710 و یا اسنپدراگون 730 تامین می شود. در حال حاضر شرکت نوکیا و یا HMD Global اطلاعاتی از این گوشی هوشمند منتشر نکرده اند. با توجه به این تصاویر، انتظار می رود در آینده نزدیک با این محصول به صورت رسمی ملاقات کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید