آخرین خبر از وضعیت استیضاح وزیر کشاورزی در مجلس

کدخبر: ۲۹۲۹۱۰
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: امیدوارم پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه طرح استیضاح وزیر کشاورزی در جلسه علنی بررسی و رسیدگی شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، علی وقفچی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه از سوی متقاضیان پیگیری می‌شود، گفت:  امیدوارم پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه طرح استیضاح وزیر کشاورزی در جلسه علنی بررسی و رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه وزیر  جهاد کشاورزی در زمان وزارتش، برنامه مشخصی نداشته و سبب هدر رفت منابع این وزارتخانه شده است، افزود: با توجه به رویکردی که آقای حجتی داشته و تذکرات متعدد که از سوی نمایندگان به وی داده شده متأسفانه وزیر به مسیر خود ادامه می‌دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس داد:هرج‌و‌مرج  در بازار برخی از محصولات کشاورزی که شاهد آن هستیم به دلیل عدم  تصمیم‌گیری درست از سوی مسئولان به ویژه در حوزه وزارت کشاورزی است.

وقفچی با تأکید بر اینکه برخی از نمایندگان به این نتیجه رسیده اند که برای حل بسیاری از مشکلات در حوزه کشاورزی نیاز به نگاه علمی و منطقی است، اضافه کرد: متأسفانه آقای حجتی تا کنون تغییر رویکرد نداده بنابراین نمایندگان به این روند معترض هستند وکلای ملت معتقد هستند که این وزارتخانه به یک نیروی جوان، با انگیزه و مجهز به دانش روز نیاز دارد.

نماینده مردم زنجان در مجلس یادآور شد: جمعی از متقاضیان استیضاح در نامه‌ای به رئیس مجلس نیز خواستار این شده بودند که طرح استیضاح وزیر در جلسه علنی اعلام وصول و به آن رسیدگی شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید