پیمان معادی، قاتل زنجیره‌ای می‌شود؟/ عکس

کدخبر: ۲۹۳۰۵۳
اقتصادنیوز: آیا قرار است پیمان معادی به زودی نقش یک قاتل سریالی را بازی کند؟ شخصیت جنایت‌کاری واقعی که چند گروه فیلمسازی به دنبال ساخت اثری بر اساس داستان او هستند و همه آنان دنبال پیمان معادی برای ایفای این نقش هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، مدت‌هاست صحبت‌هایی انجام شده تا احتمالا معادی نقش قاتل عنکبوتی شهر مشهد را ایفا کند. موضوعی که در سال‌های گذشته بسیار خبرساز شده بود. ولی نکته جالب این‌جاست که شنیده شده که چندگروه فیلم‌سازی مختلف هم‌زمان صحبت از ساخت فیلمی با همین موضوع را می‌کنند و البته جالب‌تر این‌که همه پروژه‌ها هم برای ایفای این نقش سراغ معادی رفته‌اند. خبر تازه‌ای که از یکی از دفاتر سینمایی این روزها درز کرده، این گمانه‌زنی را به وجود آورده که معادی با یکی از گروه‌ها ارتباطی نزدیک برقرار کرده و احتمالا با آنها به توافقاتی هم رسیده است.

پیمان معادی آخرین بار در ایران جلوی دوربین سعید روستایی برای فیلم سینمایی متری شیش و نیم قرار گرفته بود که بازی او با تحسین بسیار زیادی روبرو شد. او بعد از آن در فیلمی فرانسوی در شهر پاریس با عنوان پلیس در کنار بازیگران بزرگی چون عمر سی و ویرجینیا افیرا نقش‌آفرینی کرد.

پیمان معادی

حال باید دید خبر حضور او در پروژه قاتل عنکبوتی چقدر  موثق و واقعی است و آیا معادی را به زودی در این نقش عجیب و متفاوت خواهیم دید یا خبر در حد شایعه باقی می‌ماند؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید