امام جمعه بابلسر:

مازندران حیات خلوت نیست

کدخبر: ۲۹۳۳۳۱
اقتصادنیوز: امام جمعه بابلسر با بیان اینکه مازندران حیات خلوت هنجارشکنان نیست گفت: اجاره ولنگاری اخلاقی را به کسی نمی دهیم.
مازندران حیات خلوت نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور شامگاه سه شنبه در نشست خبری همایش عفاف و حجاب در سالن اجتماعات سپاه شهرستان با تبریک به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا علیه السلام اظهار کرد: قرار است حماسه بزرگی از سوی مردان و زنان غیور و متمدن شهرستان بابلسر در روز 5شنبه تحت عنوان همایش عفاف و حجاب رقم خورد.

وی افزود: این همایش به خاطر اتفاقاتی است که اخیراً در سطح استان رخ داد و همه ما شاهد ناهنجاری هایی در بحث حجاب در سطح استان بودیم.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه مازندران حیاط خلوت هنجارشکنان نیست گفت: اجازه ولنگاری اخلاقی را به کسی نمی دهیم و فضا را برای هنجارشکنان ناامن می کنیم.

وی با اشاره به خلق حماسه های شجاعانه از مردم مازندران در طول 8سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت عنوان کرد: با برگزاری این همایش به جهانیان ثابت می کنیم مازندران پرچمدار حفظ ارزش های دینی است.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: دشمنان اسلام درصدد هستند با ترویج بی بندو باری و برهنگی ملت عزیز را از اسلام و انقلاب دور نگه دارند.

قلی پور گفت: بابلسر مردان غیور و زنان عفیفه ای دارد که در روز پنجشنبه غیرت مردم متبلور می شود و تجلی عشق و ارادت به اهل بیت و عصمت به نمایش گذاشته می شود.

امام جمعه بابلسر با اشاره به وجود بیش از 300 ماهواره فعال در سطح جهان عنوان کرد: از این تعداد 116 ماهواره در فضای ایران وجود دارد که امکان دریافت 18 هزار شبکه تلویزیونی را برای مردم فراهم می‌کند و بیش از سه هزار کانال قابلیت دریافت با کیفیت بالا را به وجود می آورد و 80 شبکه نیز به تبلیغ مسائلی مانند مد و لباس اختصاص دارد، در واقع دشمن با این وسیله می خواهد بی بندوباری را در کشور گسترش دهد و جوانان را منحرف کند.

قلی پور با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 10 هزار نفر در این همایش حضور یابند، گفت: ما در اینجا اعلام می‌کنیم که همه مردم شهرستان در این همایش حضور یابند، این یک تکلیف است و مردم بابلسر با حضور پرشور خود در این همایش ثابت می کنند با هرگونه هنجارشکنی مقابله خواهند کرد.

امام جمعه بابلسر همچنین با بیان اینکه چادرهای که برای طرح سالم سازی دریا ویژه بانوان در نظر گرفته شده است از امنیت کافی برخوردار نیست،افزود: ساختمان های که در نزدیکی دریا قرار دارند مشرف به چادر خانم ها هستند باید راهکاری اندیشید تا خانمها در امنیت کامل بتوانند به شنا بپردازند.

سرهنگ سید مصطفی موسوی نژاد فرمانده سپاه بابلسر نیز با اشاره به اجتماع عظیم عفاف و حجاب در بابلسر گفت: این اجتماع بزرگ از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر پنجشنبه 20 تیرماه از میدان بسیج بابلسر آعاز و تا پارکینگ صفر ادامه دارد.

وی افزود: استکبار جهانی با راه اندازی جنگ روانی در رسانه و فضای مجازی درصدد ضربه زدن به حجاب و بنیان خانواده بوده و می خواهد اصل انقلاب و ارزش های والای انقلاب را خدشه دار کند.

فرمانده سپاه بابلسر افزود: استکبار در عرصه های مختلف از ملت مسلمان ایران سیلی خورده و این همایش عظیم پاسخ محکم به یاوه گویی های استکبار است.

موسوی نژاد در پایان گفت: سپاه بابلسر در مباحث فرهنگی حضور فعال و جدی دارد و اقدامات خوبی در بحث پیشگیری و کاهش هنجارهای اجتماعی در سطح ساحل صورت گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید