وزیر کشور از برنامه‌ریزی برای این اقدام خبر داد:

برگزاری انتخابات مجلس به شکل الکترونیک در 140 حوزه

کدخبر: ۲۹۳۵۶۱
وزیر کشور با بیان اینکه می توانیم گام بلندتری برای برگزاری انتخابات الکترونیک در تمام حوزه ها برداریم، گفت: در حال برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در 140حوزه هستیم.
برگزاری انتخابات مجلس به شکل الکترونیک در 140 حوزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه همایش فرمانداران سراسر کشور و در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: لازم بود استانداران و فرمانداران نظرات و مشکلات خود و هم شرایط انتخابات در شهرستان‌ها را اینجا مطرح کنند و ما هم سیاست ها و برنامه های خود را ابلاغ کنیم. آقایان جهانگیری، ظریف و کدخدایی هم مطالب خوبی را امروز مطرح کردند.

وی افزود: امیدوارم مجموعه این تلاش ها به برگزاری انتخابات قانونی، سالم و امن و با مشارکت پرشور منجر شود.

وزیر کشور تصریح کرد: معتقدیم این انتخابات در راستای مقاومت است. می‌توانیم با مشارکت پرشور اراده ملی در حمایت از جمهوری اسلامی را به اثبات برسانیم.

وی یادآور شد: انتخابات الکترونیک را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 140 شهرستان برگزار کردیم. الان مذاکراتی ما با شورای نگهبان داریم. بخش اعظم کار در انتخابات الکترونیکی، احراز هویت است. در احراز هویت الکترونیکی با شورای نگهبان به توافق رسیده ایم.

رحمانی فضلی اظهار کرد: در حوزه رای گیری و شمارش بحث ها با شورای نگهبان در حال انجام است، امیدواریم بخش زیادی از حوزه ها را الکترونیک برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ما با آنها (شورای نگهبان) به نتایج خوبی رسیده اند. اگر در این دوره بتوانیم بخش زیادی از انتخابات را الکترونیک برگزار کنیم، می توانیم گام بلندتری برای برگزاری انتخابات الکترونیک در تمام حوزه ها برداریم. در حال برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در 140حوزه هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید