تشکر گلاب آدینه از مهدی هاشمی

کدخبر: ۲۹۳۶۲۰
گلاب آدینه در سخنرانی که هنگام تقدیرش در جشن حافظ داشت، گفت: از استادان خودم، مهدی هاشمی، سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ تشکر می‌کنم.
تشکر گلاب آدینه از مهدی هاشمی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، نوزدهمین دوره جشن حافظ (دنیای تصویر) با حضور هنرمندان حوزه سینما و تلویزیون با دو ساعت تأخیر لحظاتی پیش در حالی در برج میلاد آغاز شد که اجرای بخش خوشامدگویی به حضار نیز با ناهماهنگی هایی همراه بود.

در ابتدای این مراسم ایمان معلم پسر کوچک علی معلم به حضار خوشامد گفت و پس از اجرای رضا یزدانی، رویا نونهالی روی صحنه حضور پیدا کرد و متنی را درباره جشن حافظ در آستانه بیستمین سال برگزاری قرائت کرد.

در ادامه امید معلم دبیر جشن حافظ روی صحنه حضور پیدا کرد و ضمن تاکید بر استقلال کامل جشن و هیات داوران درخواست کرد کلیپ مرتبط با آنان پخش شود. جواد طوسی، محمدرضا لطفی، سید آریا قریشی، آذر معماریان، امید معلم، امیر هوشنگ هاشمی، کسری ولایی، امیر پوریا، امیررضا نوری پرتو، علیرضا مجمع و خسرودهقان اعضای هیئت داوران دوره نوزدهم جشن حافظ هستند.

سپس نوبت به اهدای تندیس یک عمر دستاورد هنری به گلاب آدینه رسید که به همین منظور آذر معماریان (همسر علی معلم) و نورا هاشمی (دختر گلاب آدینه) روی صحنه حضور پیدا کردند و تندیس را به این بازیگر باسابقه اهدا کردند.

آدینه که موقع پخش کلیپی که به منظور تقدیر از فعالیتش در سینما و تئاتر آماده شده بود و در سالن پخش شد، اشک می‌ریخت، هنگامِ دریافت تندیس، در سخنانی گفت: «از روزی که گفتند قرار است این اتفاق بیفتد، هر چه تمرین کردم و روزی هزار بار با خودم گفتم نباید بغض کنم، نشد که نشد. در تمام دنیا در این گونه مراسم همه تشکر می‌کنند و فکر می‌کنم علتش این باشد که تریبون‌های این چنینی، بهترین جایی است که آدم سپاس خودش را نسبت به کسانی که کمکش کردند، ابراز کند. برای همین از استادان خودم، مهدی هاشمی، سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ تشکر می‌کنم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید